همیلتون فاتح چهار باره گرندپری

همیلتون فاتح چهار باره گرندپری
راننده مک لارن برای چهارمین بار موفق به کسب عنوان نخست جایزه بزرگ فرمول یک بریتانیا شد.

همیلتون فاتح چهار باره گرندپری

راننده مک لارن برای چهارمین بار موفق به کسب عنوان نخست جایزه بزرگ فرمول یک بریتانیا شد.
همیلتون فاتح چهار باره گرندپری

کرمان نیوز

لیست پرداختی‌ها در قوای دیگر منتشر شود

لیست پرداختی‌ها در قوای دیگر منتشر شود

محمدعلی وکیلی اظهار کرد: من فکر می کنم دولت به سهم خود قاطعیت خوبی را در این زمینه به نمایش گذاشت و برخوردش با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نامتعارف بدون ملاحظه و کاملا قاطعانه بود اما در عین حال به نظر می‌رسد به رغم این قاطعیت دولت، افکار عمومی همچنان قانع نشده است.
 وی افزود: یکی از دلایل این موضوع این است که این تخلف محدود به دولت نیست بلکه دامنه آن سایر قوا را هم شامل می‌شود. هنوز هیچ خبری دال بر برخورد در مجموعه قوای دیگر و دستگاه‌ها و بنیادها منتشر نشده، در حالی که اطلاعات پرداختی‌ها در این بخش‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها هم با همین ملاک مستحق برخورد هستند.
 این نماینده مجلس ادامه داد: متاسفانه این برخوردها محدود به دریافت‌کنندگان شده در حالی که این دریافت‌ها معطوف به تصمیم بوده ولی تصمیم‌گیرندگان همچنان در مصونیت هستند. علاوه بر این برخی دریافت‌ها معطوف به تایید مراجع بالاتر بوده که آن‌ها هم همچنان در مصونیت هستند؛ لذا انتظار می‌رود به جای از کارانداختن ستون فقرات نظام مالی کشور برخی تصمیم‌گیرندگان چه در دولت پیش و چه در دولت فعلی پاسخگو باشند.
 وکیلی یادآورشد: همچنین بخش‌هایی از این تخلفات معطوف به تصمیم‌هایی بوده که در دولت پیش اتخاذ شده و حالا نبودن این افراد در جایگاه و مسئولیت رافع مسئولیت‌شان در قبال تخلفات فعلی نیست و انتظار می رود این افراد به خاطر نوع تخلف‌شان مورد تعقیب قرار گیرند.
 این عضو هیات رییسه مجلس اقدامات رییس جمهور،‌ شجاعت وی در برخورد و جسارتش در عذرخواهی از ملت را قابل تحسین دانست. 
وی با اشاره به پاسخ مقام معظم رهبری به نامه معاون اول رییس جمهور نیز گفت: در حال حاضر دست آقای جهانگیری برای اینکه مطالبه‌گر شفافیت در قوای دیگر بنیادها و ستادها باشند باز است. در واقع انتظار افکار عمومی این است که لیست پرداختی‌ها در قوای دیگر منتشر شود تا چهره عدالت در ساحت عمومی کشور به نمایش درآید.
 نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حیف و میل‌های صورت گرفته در بحث فیش‌های حقوقی اضافه کرد: برخی از کسانی که تخلف کرده‌اند و باید با آن‌ها بدون محابا برخورد شود مرتکب میل شده‌اند اما برخی هم مرتکب حیف شده‌اند. مثلا کسی مدیر یک بانک یا بنگاه اقتصادی بوده و دریافتی فراتر از قانون داشته اما به دلیل وجدان کاری و اقدامات کارشناسی آن بنگاه را با ورشکستگی مواجه نکرده و ضرر و زیانی به آن نزده است بنابراین این فرد میلش بدون حیف بوده و این‌ها باید حساب‌شان از کسانی که هم میل و هم حیف داشته‌اند جدا باشد. مثل کسی که مدیر یک بنگاه اقتصادی بوده و هم دریافتی فراتر از قانون داشته، هم اینکه بنگاه را با ورشکستگی مواجه کرده است یعنی این فرد چند صد میلیون میل کرده و چند صد میلیارد زیان به بنگاه رسانده است. این‌ها باید مورد تعقیب قانونی قرار گیرند.
وکیلی اضافه کرد: گروهی هم هستند که دریافتی‌شان مطابق قانون و حتی کمتر از عرف بوده اما به دلیل بی‌عرضگی شرکت‌، بانک یا بنگاه اقتصادی را به ورشکستگی کشانده‌اند وخسارت زیادی به منابع ملی و بیت‌المال وارد کرده‌اند. ما نباید به بهانه برخی دریافتی‌های غیرمتعارف بنگاه‌های اقتصادی را به کسانی بسپاریم که اهلیت لازم را برای اداره آن ندارند چرا که ممکن است خسارات غیرقابل جبرانی به بیت المال وارد کنند.
وی در پایان با تاکید بر لزوم سپردن بنگاه‌های اقتصادی به افراد صاحب صلاحیت تصریح کرد: قطعا مدیران جدیدی که جایگزین مدیران متخلف می‌شوند هم باید پرداختی در حد قانون و متناسب با عرف داشته باشند هم با داشتن تخصص و توان اداره بنگاه‌ها از ضرر و زیان آن‌ها جلوگیری کنند.

لیست پرداختی‌ها در قوای دیگر منتشر شود

محمدعلی وکیلی اظهار کرد: من فکر می کنم دولت به سهم خود قاطعیت خوبی را در این زمینه به نمایش گذاشت و برخوردش با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نامتعارف بدون ملاحظه و کاملا قاطعانه بود اما در عین حال به نظر می‌رسد به رغم این قاطعیت دولت، افکار عمومی همچنان قانع نشده است.
 وی افزود: یکی از دلایل این موضوع این است که این تخلف محدود به دولت نیست بلکه دامنه آن سایر قوا را هم شامل می‌شود. هنوز هیچ خبری دال بر برخورد در مجموعه قوای دیگر و دستگاه‌ها و بنیادها منتشر نشده، در حالی که اطلاعات پرداختی‌ها در این بخش‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها هم با همین ملاک مستحق برخورد هستند.
 این نماینده مجلس ادامه داد: متاسفانه این برخوردها محدود به دریافت‌کنندگان شده در حالی که این دریافت‌ها معطوف به تصمیم بوده ولی تصمیم‌گیرندگان همچنان در مصونیت هستند. علاوه بر این برخی دریافت‌ها معطوف به تایید مراجع بالاتر بوده که آن‌ها هم همچنان در مصونیت هستند؛ لذا انتظار می‌رود به جای از کارانداختن ستون فقرات نظام مالی کشور برخی تصمیم‌گیرندگان چه در دولت پیش و چه در دولت فعلی پاسخگو باشند.
 وکیلی یادآورشد: همچنین بخش‌هایی از این تخلفات معطوف به تصمیم‌هایی بوده که در دولت پیش اتخاذ شده و حالا نبودن این افراد در جایگاه و مسئولیت رافع مسئولیت‌شان در قبال تخلفات فعلی نیست و انتظار می رود این افراد به خاطر نوع تخلف‌شان مورد تعقیب قرار گیرند.
 این عضو هیات رییسه مجلس اقدامات رییس جمهور،‌ شجاعت وی در برخورد و جسارتش در عذرخواهی از ملت را قابل تحسین دانست. 
وی با اشاره به پاسخ مقام معظم رهبری به نامه معاون اول رییس جمهور نیز گفت: در حال حاضر دست آقای جهانگیری برای اینکه مطالبه‌گر شفافیت در قوای دیگر بنیادها و ستادها باشند باز است. در واقع انتظار افکار عمومی این است که لیست پرداختی‌ها در قوای دیگر منتشر شود تا چهره عدالت در ساحت عمومی کشور به نمایش درآید.
 نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حیف و میل‌های صورت گرفته در بحث فیش‌های حقوقی اضافه کرد: برخی از کسانی که تخلف کرده‌اند و باید با آن‌ها بدون محابا برخورد شود مرتکب میل شده‌اند اما برخی هم مرتکب حیف شده‌اند. مثلا کسی مدیر یک بانک یا بنگاه اقتصادی بوده و دریافتی فراتر از قانون داشته اما به دلیل وجدان کاری و اقدامات کارشناسی آن بنگاه را با ورشکستگی مواجه نکرده و ضرر و زیانی به آن نزده است بنابراین این فرد میلش بدون حیف بوده و این‌ها باید حساب‌شان از کسانی که هم میل و هم حیف داشته‌اند جدا باشد. مثل کسی که مدیر یک بنگاه اقتصادی بوده و هم دریافتی فراتر از قانون داشته، هم اینکه بنگاه را با ورشکستگی مواجه کرده است یعنی این فرد چند صد میلیون میل کرده و چند صد میلیارد زیان به بنگاه رسانده است. این‌ها باید مورد تعقیب قانونی قرار گیرند.
وکیلی اضافه کرد: گروهی هم هستند که دریافتی‌شان مطابق قانون و حتی کمتر از عرف بوده اما به دلیل بی‌عرضگی شرکت‌، بانک یا بنگاه اقتصادی را به ورشکستگی کشانده‌اند وخسارت زیادی به منابع ملی و بیت‌المال وارد کرده‌اند. ما نباید به بهانه برخی دریافتی‌های غیرمتعارف بنگاه‌های اقتصادی را به کسانی بسپاریم که اهلیت لازم را برای اداره آن ندارند چرا که ممکن است خسارات غیرقابل جبرانی به بیت المال وارد کنند.
وی در پایان با تاکید بر لزوم سپردن بنگاه‌های اقتصادی به افراد صاحب صلاحیت تصریح کرد: قطعا مدیران جدیدی که جایگزین مدیران متخلف می‌شوند هم باید پرداختی در حد قانون و متناسب با عرف داشته باشند هم با داشتن تخصص و توان اداره بنگاه‌ها از ضرر و زیان آن‌ها جلوگیری کنند.

لیست پرداختی‌ها در قوای دیگر منتشر شود

فروش بک لینک

شهرداری

اظهارات جالب وزیر صنعت درباره صنعت خودرو

اظهارات جالب وزیر صنعت درباره صنعت خودرو
کمتر از یک سال پیش بود که موضوع خودرو و کمپین «خودرو نخرید» در فضای مجازی به اوج خود رسیده …

اظهارات جالب وزیر صنعت درباره صنعت خودرو

کمتر از یک سال پیش بود که موضوع خودرو و کمپین «خودرو نخرید» در فضای مجازی به اوج خود رسیده …
اظهارات جالب وزیر صنعت درباره صنعت خودرو

بک لینک رنک 5

فستیوال فیلم

گاهی دور، گاهی نزدیک/ پرسپولیسی‌های دور از خانه

گاهی دور، گاهی نزدیک/ پرسپولیسی‌های دور از خانه
سال‌های اخیر شاهد تیم پرسپولیس شاهد رفت و برگشت بازیکنان زیادی بوده است.

گاهی دور، گاهی نزدیک/ پرسپولیسی‌های دور از خانه

سال‌های اخیر شاهد تیم پرسپولیس شاهد رفت و برگشت بازیکنان زیادی بوده است.
گاهی دور، گاهی نزدیک/ پرسپولیسی‌های دور از خانه

فروش بک لینک

سیستم اطلاع رسانی

نباید نکونام برای مربیگری عجله کند

نباید نکونام برای مربیگری عجله کند

بیژن ذوالفقارنسب  درباره احتمال حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم‌ملی فوتبال اظهار کرد: از این اتفاق خیلی خوشحال می‌شوم و آن را به فال نیک می‌گیرم. جواد یکی از بهترین فوتبالیست‌های کشورمان بوده و سلسله مراتب رسیدن به تیم‌ملی را هم طی کرده است. او در باشگاه‌های اروپایی هم بازی کرده و با فرهنگ فوتبال حرفه‌ای آشنایی دارد. ورود او به عرصه مربیگری می تواند کمک حال فوتبال ما هم شود. این کارشناس فوتبال با اشاره به دوران کوتاه مدت بازیگری اضافه کرد: بعد از دوران پر فراز و نشیب بازیگری، دوران مربیگری آغاز می‌شود که دارای بازه‌ی زمانی بلند مدتی است. این کار نیازمند اطلاعات کافی و به روز است. یک مربی فوتبال علاوه بر مسائل فنی، باید از شرایط فوتبال روز دنیا هم آگاه باشد. توصیه من به جواد این است که عجله نکند و دوره‌های مربیگری را هم در اروپا طی کند. او در واکنش به آن که گویا قرار است در خلال حضور در تیم ملی دوره‌های مربیگری بین المللی را هم طی کند، گفت: نکونام فرد با شخصیتی است و از  تربیت خانوادگی خوبی برخوردار است. او قبلا شاگرد من بوده و از جواد شناخت لازم را دارم. او الزامات و شاخصه های مربیگری را دارا است و باید با برنامه وارد عرصه مربیگری شود. او از مهره های خوب فوتبال ما است و خیلی‌ها او را دوست دارند. امیدوارم او مورد سوء استفاده قرار نگیرد و دوره جدید و موفقی را آغاز کند. ذوالفقار نسب درباره شرایط آماده‌سازی تیم ملی و نامشخص بودن وضعیت اردوها در حالی که کمتر از دو ماه تا آغاز مقدماتی جام جهانی باقی مانده خاطر نشان کرد: همه کارشناسان اذعان دارند ما تیمی نیستیم که فقط بر اساس زمان فیفا دی به مصاف رقبای خود برویم. باید شرایط لازم را فراهم کنیم. متاسفانه ما همیشه افراط و تفریط می کنیم. فکر می‌کنم در حال حاضر شرایط لج و لج‌بازی به وجود آمده است. نه به آن شوری که اردوی تیم ملی بسیار بلند مدت بود و نه به این بی نمکی که هیچ برنامه‌ای نداریم.   سرمربی سابق استقلال با بیان اینکه بازیکنان ایرانی از هوش تاکتیکی در حد بازیکنان اروپایی برخوردار نیستند، افزود: کی‌روش و فدراسیون فوتبال برای یک برنامه‌ریزی مناسب باید به توافق برسند چرا که بازی‌های مهمی داریم و نمی توانیم فقط به فیفا دی اکتفا کنیم. او درباره انتقال مهدی طارمی و رامین رضاییان به سوپر لیگ ترکیه گفت: من موافق این انتقال نبودم. به نظرم برخی از فوتبالیست‌های ما از مشاوران خوبی استفاده نمی‌کنند و من به عنوان عضوی از خانواده فوتبال ایران انتظار داشتم طارمی و رضاییان در این سن و سال به لیگی که نهایتا از فوتبال ما ۱۰ تا ۱۵ درصد بالاتر است، نرود. آن‌ها می توانستند به لیگ‌های بهتر اروپا بروند. ذوالفقارنسب با خوب دانستن انتقال علی کریمی به دینامو زاگرب کرواسی ادامه داد: دینامو زاگرب تیم خوبی است چرا که اصولا کشورهای تجزیه شده از یوگسلاوی سابق از فرهنگ تمرینی و آموزشی مناسبی برخوردار هستند. امکانات این کشورها خوب است و به نظرم کریمی می‌تواند در این تیم پیشرفت کند.  

نباید نکونام برای مربیگری عجله کند

بیژن ذوالفقارنسب  درباره احتمال حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم‌ملی فوتبال اظهار کرد: از این اتفاق خیلی خوشحال می‌شوم و آن را به فال نیک می‌گیرم. جواد یکی از بهترین فوتبالیست‌های کشورمان بوده و سلسله مراتب رسیدن به تیم‌ملی را هم طی کرده است. او در باشگاه‌های اروپایی هم بازی کرده و با فرهنگ فوتبال حرفه‌ای آشنایی دارد. ورود او به عرصه مربیگری می تواند کمک حال فوتبال ما هم شود. این کارشناس فوتبال با اشاره به دوران کوتاه مدت بازیگری اضافه کرد: بعد از دوران پر فراز و نشیب بازیگری، دوران مربیگری آغاز می‌شود که دارای بازه‌ی زمانی بلند مدتی است. این کار نیازمند اطلاعات کافی و به روز است. یک مربی فوتبال علاوه بر مسائل فنی، باید از شرایط فوتبال روز دنیا هم آگاه باشد. توصیه من به جواد این است که عجله نکند و دوره‌های مربیگری را هم در اروپا طی کند. او در واکنش به آن که گویا قرار است در خلال حضور در تیم ملی دوره‌های مربیگری بین المللی را هم طی کند، گفت: نکونام فرد با شخصیتی است و از  تربیت خانوادگی خوبی برخوردار است. او قبلا شاگرد من بوده و از جواد شناخت لازم را دارم. او الزامات و شاخصه های مربیگری را دارا است و باید با برنامه وارد عرصه مربیگری شود. او از مهره های خوب فوتبال ما است و خیلی‌ها او را دوست دارند. امیدوارم او مورد سوء استفاده قرار نگیرد و دوره جدید و موفقی را آغاز کند. ذوالفقار نسب درباره شرایط آماده‌سازی تیم ملی و نامشخص بودن وضعیت اردوها در حالی که کمتر از دو ماه تا آغاز مقدماتی جام جهانی باقی مانده خاطر نشان کرد: همه کارشناسان اذعان دارند ما تیمی نیستیم که فقط بر اساس زمان فیفا دی به مصاف رقبای خود برویم. باید شرایط لازم را فراهم کنیم. متاسفانه ما همیشه افراط و تفریط می کنیم. فکر می‌کنم در حال حاضر شرایط لج و لج‌بازی به وجود آمده است. نه به آن شوری که اردوی تیم ملی بسیار بلند مدت بود و نه به این بی نمکی که هیچ برنامه‌ای نداریم.   سرمربی سابق استقلال با بیان اینکه بازیکنان ایرانی از هوش تاکتیکی در حد بازیکنان اروپایی برخوردار نیستند، افزود: کی‌روش و فدراسیون فوتبال برای یک برنامه‌ریزی مناسب باید به توافق برسند چرا که بازی‌های مهمی داریم و نمی توانیم فقط به فیفا دی اکتفا کنیم. او درباره انتقال مهدی طارمی و رامین رضاییان به سوپر لیگ ترکیه گفت: من موافق این انتقال نبودم. به نظرم برخی از فوتبالیست‌های ما از مشاوران خوبی استفاده نمی‌کنند و من به عنوان عضوی از خانواده فوتبال ایران انتظار داشتم طارمی و رضاییان در این سن و سال به لیگی که نهایتا از فوتبال ما ۱۰ تا ۱۵ درصد بالاتر است، نرود. آن‌ها می توانستند به لیگ‌های بهتر اروپا بروند. ذوالفقارنسب با خوب دانستن انتقال علی کریمی به دینامو زاگرب کرواسی ادامه داد: دینامو زاگرب تیم خوبی است چرا که اصولا کشورهای تجزیه شده از یوگسلاوی سابق از فرهنگ تمرینی و آموزشی مناسبی برخوردار هستند. امکانات این کشورها خوب است و به نظرم کریمی می‌تواند در این تیم پیشرفت کند.  

نباید نکونام برای مربیگری عجله کند

یوزر نود 32 ورژن 7

اخبار جهان

افشای رقم قرارداد میخیتاریان با منچستر یونایتد

افشای رقم قرارداد میخیتاریان با منچستر یونایتد
رسانه‌ها رقم نجومی قرارداد هافبک ارمنی یونایتد را منتشر کردند.

افشای رقم قرارداد میخیتاریان با منچستر یونایتد

رسانه‌ها رقم نجومی قرارداد هافبک ارمنی یونایتد را منتشر کردند.
افشای رقم قرارداد میخیتاریان با منچستر یونایتد

یوزر نود 32 ورژن 9

عرفان دینی

زیان‌آور بودن شغل خبرنگاری باید تایید شود

زیان‌آور بودن شغل خبرنگاری باید تایید شود

سیدتقی نوربخش درباره سرانجام تحقق وعده استفاده کتابفروشی‌ها از معافیت بیمه‌ای و پرداخت سهم بیمه حق کارفرما تا سقف پنج نفر به خبرنگار ایلنا گفت: معافیتی به نام معافیت بیمه‌ای نداریم و اساسا مفهومی به نام معافیت بیمه‌ای تعریف نشده است. درواقع بیمه براساس یکسری محاسبات مدیریت و پرداخت می‌شود. در این قانون منظور تقبل پرداخت حق بیمه از سوی دولت است و طبیعتا هم برای اضافه شدن حرفه‌های دیگری به این لیست اجازه این کار را خود دولت باید بدهد. در مورد کارگاه‌های زیر پنج نفر هم تقبل پرداخت‌ها با دولت است تا هیئت امنا یا شورای عالی تامین اجتماعی بتواند لیست را به‌روز کند یا بسط دهد.او سپس با اذعان به دشواری نقد شدن تعهدات مالی دولت به سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: در حال حاضر کارگاه‌های تولیدی که بخشی از حق بیمه را پرداخت نمی‌کنند، دولت تامین هزینه‌ مربوط به آنها را تقبل کرده است. ما خیلی هم خوشحال می‌شویم اگر دولت و وزارت ارشاد بخشی از پرداخت حق بیمه کارفرمایان شاغل در کتابفروشی‌ها را برعهده بگیرد. علی‌رغم اینکه می‌دانیم نقد شدن مبالغ تقبل شده حق بیمه توسط دولت با دشواری روبرو است و همین الان هم سه هزار میلیارد تومان فقط از سمت هدفمندی یارانه‌ها طلبکار هستیم، آنهم بابت تعهداتی که دولت به سازمان تامین اجتماعی دارد. اما حداقل این است که دولت و وزارت ارشاد پرداخت این مبلغ را قبول کنند.مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین از اضافه شدن ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر از هنرمندان عضو خانه سینما به لیست پوشش بیمه‌ای خبر داد و اظهار داشت: هزینه‌هایی که برای بیمه هنرمندان درنظر گرفته شده جزو مواردی است که از محل هدفمندی یارانه‌ها تامین می‌شود. با نظر دکتر ربیعی و کمکی که سازمان تامین اجتماعی کرده است در طی یکی دو هفته آینده بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر از هنرمندان عضو خانه سینما را تحت پوشش بیمه هنرمندان قرار می‌دهیم. بنابراین در این زمینه کمک خواهیم کرد.نوربخش درباره لزوم استفاده خبرنگاران از مزایای شغل‌های سخت و زیان‌آور نیز یادآور شد: نظر شخصی بنده به‌عنوان یک پزشک در مورد حرفه خبرنگاری این است که در این شغل استرس‌ها و آلاینده‌های روانی متعددی به خبرنگار وارد می‌شود. چنانچه فردی واقعا در این حرفه فعالیت می‌کند باید بتواند از مزایای شعل‌های سخت‌ و زیان‌آور استفاده کند. طبق بند الف قانون مشاغل سخت و زیان‌آور، باید در کمیته‌ای متشکل از وزارت کار، وزارت بهداشت، نماینده کارفرما، نماینده کارگر و سازمان تامین‌اجتماعی سخت و زیان‌آور بودن یک حرفه و شغل مورد بررسی، تایید و تصویب قرار بگیرد. نهایتا هم اگر در لیستی که کارفرما برای بیمه و سازمان تامین اجتماعی رد می‌کند؛ سخت‌ و زیان‌آور بودن شغل لحاظ شده باشد؛ قطعا مزایای شغل سخت و زیان‌آور برای بیمه شده لحاظ می‌شود.او در پایان تاکید کرد: خبرنگارانی که مدام در رسانه‌های مختلف جابه‌جا شده‌اند و حق بیمه‌ای برای آن‌ها پرداخت نشده نیز می‌توانند با استناد به ماده ۱۴۸ تامین اجتماعی و قوانین کار جمهوری اسلامی به کمیته‌های مربوطه مراجعه کرده و مدارک شاغل بودن خود را ارائه دهند تا احقاق حق برایشان صورت بگیرد.

زیان‌آور بودن شغل خبرنگاری باید تایید شود

سیدتقی نوربخش درباره سرانجام تحقق وعده استفاده کتابفروشی‌ها از معافیت بیمه‌ای و پرداخت سهم بیمه حق کارفرما تا سقف پنج نفر به خبرنگار ایلنا گفت: معافیتی به نام معافیت بیمه‌ای نداریم و اساسا مفهومی به نام معافیت بیمه‌ای تعریف نشده است. درواقع بیمه براساس یکسری محاسبات مدیریت و پرداخت می‌شود. در این قانون منظور تقبل پرداخت حق بیمه از سوی دولت است و طبیعتا هم برای اضافه شدن حرفه‌های دیگری به این لیست اجازه این کار را خود دولت باید بدهد. در مورد کارگاه‌های زیر پنج نفر هم تقبل پرداخت‌ها با دولت است تا هیئت امنا یا شورای عالی تامین اجتماعی بتواند لیست را به‌روز کند یا بسط دهد.او سپس با اذعان به دشواری نقد شدن تعهدات مالی دولت به سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: در حال حاضر کارگاه‌های تولیدی که بخشی از حق بیمه را پرداخت نمی‌کنند، دولت تامین هزینه‌ مربوط به آنها را تقبل کرده است. ما خیلی هم خوشحال می‌شویم اگر دولت و وزارت ارشاد بخشی از پرداخت حق بیمه کارفرمایان شاغل در کتابفروشی‌ها را برعهده بگیرد. علی‌رغم اینکه می‌دانیم نقد شدن مبالغ تقبل شده حق بیمه توسط دولت با دشواری روبرو است و همین الان هم سه هزار میلیارد تومان فقط از سمت هدفمندی یارانه‌ها طلبکار هستیم، آنهم بابت تعهداتی که دولت به سازمان تامین اجتماعی دارد. اما حداقل این است که دولت و وزارت ارشاد پرداخت این مبلغ را قبول کنند.مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین از اضافه شدن ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر از هنرمندان عضو خانه سینما به لیست پوشش بیمه‌ای خبر داد و اظهار داشت: هزینه‌هایی که برای بیمه هنرمندان درنظر گرفته شده جزو مواردی است که از محل هدفمندی یارانه‌ها تامین می‌شود. با نظر دکتر ربیعی و کمکی که سازمان تامین اجتماعی کرده است در طی یکی دو هفته آینده بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر از هنرمندان عضو خانه سینما را تحت پوشش بیمه هنرمندان قرار می‌دهیم. بنابراین در این زمینه کمک خواهیم کرد.نوربخش درباره لزوم استفاده خبرنگاران از مزایای شغل‌های سخت و زیان‌آور نیز یادآور شد: نظر شخصی بنده به‌عنوان یک پزشک در مورد حرفه خبرنگاری این است که در این شغل استرس‌ها و آلاینده‌های روانی متعددی به خبرنگار وارد می‌شود. چنانچه فردی واقعا در این حرفه فعالیت می‌کند باید بتواند از مزایای شعل‌های سخت‌ و زیان‌آور استفاده کند. طبق بند الف قانون مشاغل سخت و زیان‌آور، باید در کمیته‌ای متشکل از وزارت کار، وزارت بهداشت، نماینده کارفرما، نماینده کارگر و سازمان تامین‌اجتماعی سخت و زیان‌آور بودن یک حرفه و شغل مورد بررسی، تایید و تصویب قرار بگیرد. نهایتا هم اگر در لیستی که کارفرما برای بیمه و سازمان تامین اجتماعی رد می‌کند؛ سخت‌ و زیان‌آور بودن شغل لحاظ شده باشد؛ قطعا مزایای شغل سخت و زیان‌آور برای بیمه شده لحاظ می‌شود.او در پایان تاکید کرد: خبرنگارانی که مدام در رسانه‌های مختلف جابه‌جا شده‌اند و حق بیمه‌ای برای آن‌ها پرداخت نشده نیز می‌توانند با استناد به ماده ۱۴۸ تامین اجتماعی و قوانین کار جمهوری اسلامی به کمیته‌های مربوطه مراجعه کرده و مدارک شاغل بودن خود را ارائه دهند تا احقاق حق برایشان صورت بگیرد.

زیان‌آور بودن شغل خبرنگاری باید تایید شود

بازی

پایه:‌ این بهترین عملکردمان در یورو بود

پایه:‌ این بهترین عملکردمان در یورو بود
دیمیتری پایه، ستاره این روزهای تیم ملی فرانسه عنوان کرد که پیروزی مقابل ایسلند، بهترین عملکرد آبی ها در یورو 2016 بود.

پایه:‌ این بهترین عملکردمان در یورو بود

دیمیتری پایه، ستاره این روزهای تیم ملی فرانسه عنوان کرد که پیروزی مقابل ایسلند، بهترین عملکرد آبی ها در یورو 2016 بود.
پایه:‌ این بهترین عملکردمان در یورو بود

طاووس موزیک

جزییات جلسه استقلال با شهباززاده

جزییات جلسه استقلال با شهباززاده

سجاد شهباززاده شب گذشته (یکشنبه) جلسه طولانی مدتی را با مسئولان استقلال داشت. در این جلسه ابتدا مسئولان استقلال از این بازیکن خواستند تا در استقلال بماند و شهباززاده هم موضوع طلب ۸۰۰ میلیونی خود را پیش کشید و از مسئولان استقلال خواست تا مطالبات او را بدهند. در این میان مسئولان استقلال با رد این درخواست به او گفتند که نمی‌توانند این رقم هنگفت را یکجا به او بپردازند چراکه روند پرداختی‌های باشگاه به همه بازیکنان یکسان است و امکان پذیر نیست که مطالبات یک بازیکن را بدهند، درحالی که بازیکنان دیگر همچنان طلبکار هستند. مسئولان استقلال در ادامه به شهباززاده گفتند که با توجه به تنگناهای مالی موجود نهایت کاری که می‌توانند برای او انجام دهند این است که مانند سایر بازیکنان در اولین فرصت بخشی از مطالبات او را پرداخت کنند. در ادامه این جلسه مسئولان استقلال به شهباززاده گفتند که تنها رضایت نامه او را برای یک تیم خارجی صادر می‌کنند و مبلغ رضایت نامه او هم چیزی حدود یک میلیارد تومان است. در اواخر این جلسه مسئولان استقلال به شهباززاده گفتند در صورتی که در استقلال بماند، به دلیل غیبت در تمرینات استقلال و سفر بدون هماهنگی به ترکیه احتمالا با جریمه کمتری روبه‌رو می‌شود ولی اگر استقلال را به مقصد یک تیم خارجی ترک کند، باید به دلیل غیبت در تمرینات استقلال مطابق با قراردادش جریمه شود و مبلغ آن را بپردازد.به این ترتیب جلسه میان استقلالی‌ها و شهباززاده بدون نتیجه خاصی به پایان رسید و قرار شد مهاجم آبی‌ها به زودی پاسخ خود را به مسئولان استقلال بدهد.

جزییات جلسه استقلال با شهباززاده

سجاد شهباززاده شب گذشته (یکشنبه) جلسه طولانی مدتی را با مسئولان استقلال داشت. در این جلسه ابتدا مسئولان استقلال از این بازیکن خواستند تا در استقلال بماند و شهباززاده هم موضوع طلب ۸۰۰ میلیونی خود را پیش کشید و از مسئولان استقلال خواست تا مطالبات او را بدهند. در این میان مسئولان استقلال با رد این درخواست به او گفتند که نمی‌توانند این رقم هنگفت را یکجا به او بپردازند چراکه روند پرداختی‌های باشگاه به همه بازیکنان یکسان است و امکان پذیر نیست که مطالبات یک بازیکن را بدهند، درحالی که بازیکنان دیگر همچنان طلبکار هستند. مسئولان استقلال در ادامه به شهباززاده گفتند که با توجه به تنگناهای مالی موجود نهایت کاری که می‌توانند برای او انجام دهند این است که مانند سایر بازیکنان در اولین فرصت بخشی از مطالبات او را پرداخت کنند. در ادامه این جلسه مسئولان استقلال به شهباززاده گفتند که تنها رضایت نامه او را برای یک تیم خارجی صادر می‌کنند و مبلغ رضایت نامه او هم چیزی حدود یک میلیارد تومان است. در اواخر این جلسه مسئولان استقلال به شهباززاده گفتند در صورتی که در استقلال بماند، به دلیل غیبت در تمرینات استقلال و سفر بدون هماهنگی به ترکیه احتمالا با جریمه کمتری روبه‌رو می‌شود ولی اگر استقلال را به مقصد یک تیم خارجی ترک کند، باید به دلیل غیبت در تمرینات استقلال مطابق با قراردادش جریمه شود و مبلغ آن را بپردازد.به این ترتیب جلسه میان استقلالی‌ها و شهباززاده بدون نتیجه خاصی به پایان رسید و قرار شد مهاجم آبی‌ها به زودی پاسخ خود را به مسئولان استقلال بدهد.

جزییات جلسه استقلال با شهباززاده

آپدیت نود 32 ورژن 7

خبر دانشجویی

سی آر سون منتظر بازگشت لئو/ رونالدو: تماشای اشک های مسی دردآور بود

سی آر سون منتظر بازگشت لئو/ رونالدو: تماشای اشک های مسی دردآور بود
فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید مصاحبه ای متفاوت در مورد رقیب دیرینه اش انجام داد.

سی آر سون منتظر بازگشت لئو/ رونالدو: تماشای اشک های مسی دردآور بود

فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید مصاحبه ای متفاوت در مورد رقیب دیرینه اش انجام داد.
سی آر سون منتظر بازگشت لئو/ رونالدو: تماشای اشک های مسی دردآور بود

یوزر نود 32 ورژن 9

car