اسپانیا همیشه از ایتالیا ترسیده است

اسپانیا همیشه از ایتالیا ترسیده است

ژاوی هرناندس در گفت‌وگو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، درباره دیدار تیم‌های ایتالیا و اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ فرانسه صحبت کرد. هافبک پیشین تیم ملی اسپانیا گفت: ایتالیا بدترین حریف ممکن برای اسپانیا در این مرحله بود. از لحاظ فلسفه ویژگی و رقابت ایتالیا آزاردهنده ترین حریف برای لاروخا است. اسپانیا همیشه از ایتالیا در مراحل حذفی می‌ترسیده است.ژاوی در ادامه افزود: این دو تیم قدرتمند خیلی زود به هم رسیدند. سرنوشت دوباره این دو تیم را برابر هم قرار داد. این از بدشانسی آنها است. ایتالیا و اسپانیا نامزدهای رسیدن به فینال هستند.هافبک پیشین بارسلونا در پایان اظهار کرد: ایتالیا می‌داند چگونه رقابت کند و هیچگاه عصبی نمیشود. از لحاظ روانشناسی فکر می‌کنم که مشکل ساز شوند که آن برای اسپانیا یک امتیاز منفی است.

اسپانیا همیشه از ایتالیا ترسیده است

ژاوی هرناندس در گفت‌وگو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، درباره دیدار تیم‌های ایتالیا و اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ فرانسه صحبت کرد. هافبک پیشین تیم ملی اسپانیا گفت: ایتالیا بدترین حریف ممکن برای اسپانیا در این مرحله بود. از لحاظ فلسفه ویژگی و رقابت ایتالیا آزاردهنده ترین حریف برای لاروخا است. اسپانیا همیشه از ایتالیا در مراحل حذفی می‌ترسیده است.ژاوی در ادامه افزود: این دو تیم قدرتمند خیلی زود به هم رسیدند. سرنوشت دوباره این دو تیم را برابر هم قرار داد. این از بدشانسی آنها است. ایتالیا و اسپانیا نامزدهای رسیدن به فینال هستند.هافبک پیشین بارسلونا در پایان اظهار کرد: ایتالیا می‌داند چگونه رقابت کند و هیچگاه عصبی نمیشود. از لحاظ روانشناسی فکر می‌کنم که مشکل ساز شوند که آن برای اسپانیا یک امتیاز منفی است.

اسپانیا همیشه از ایتالیا ترسیده است

دانلود سرا

کیه لینی: برکسیت همه را شوکه کرده

کیه لینی: برکسیت همه را شوکه کرده
مدافع تیم ملی ایتالیا می گوید از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا شوکه شده است.

کیه لینی: برکسیت همه را شوکه کرده

مدافع تیم ملی ایتالیا می گوید از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا شوکه شده است.
کیه لینی: برکسیت همه را شوکه کرده

ماشین های جدید

برای سربازهایی که نرسیدند!

برای سربازهایی که نرسیدند!

«آره بابا خوب کردی کچل نکردی، خبری نیست که. امروز میریم لباس مباسا رو میگیریم میایم». دارد اینها را به دوستش می‌گوید. «نذار تو رو قرآن، اولا ماه رمضونه نمیذارن چیزی بخوریم، دوما خبری نیست که. امروز میریم لباس مباسا رو میگیریم میایم». دارد اینها را به مادرش می‌گوید. «نمیخوام، زیاده. گفتن پول نقد نذارید جیبتون زیاد. به اندازه‌ای که تو راه یه چیزی بخرم واسه خوردن بسه. بعدشم خبری نیست که. امروز میریم لباس مباسا رو میگیریم میایم». دارد اینها را به پدرش می‌گوید. «الان این قیافه چیه؟ می‌خوای اصلا نَرَم؟ خب هر چی نَرَم که زندگی خودمون عقب میفته. زشته به خدا گریه میکنی. تازه خبری نیست که. امروز میریم لباس مباسا رو میگیریم میایم». دارد اینها را به نامزدش می‌گوید. «برنگردم ببینم اتاق و زندگیمو صاحاب شدی. البته زیادم خوشحال نباش. خبری نیست. میریم لباس مباسا رو میگیریم میایم». دارد اینها را به خواهرش می‌گوید، شاید هم به برادرش …لیسانسه‌ها اول ماه‌های زوج می‌روند. استرس دارند. هر چه قدر آب می‌خورند باز هم گلویشان خشک است. نمی‌خواهند به روی خودشان بیاورند که چقدر از اینکه نمی‌دانند قرار است وارد چه محیطی بشوند، نگرانند. تا برگه سفید را می‌گیرند و می‌بینند نوشته «محل آموزش: پادگان فلان»، سریع می‌خزند توی گوگل و پادگان فلان را سرچ می‌کنند. وبلاگ پشت وبلاگ و خاطره پشت خاطره پیدا می‌کنند و با خواندنشان، تصویری از جایی که قرار است بروند در ذهن خود می‌سازند و این تصاویر، بدترین تصاویرند؛ چیزهایی که با واقعیت خیلی فاصله دارند.حالا نوبت به شنیدن حرف‌های خدمت‌نرفته‌ها و خدمت‌رفته‌ها می‌رسد: «ما نرفتیم هیچی هم نشد. نرو بابا فوقش چند سال دیگه میخری. برو، مرد میشی. کلاهتو بچرخونی تموم شده. به کسی رو ندیا. اگه عادت داری تو خواب وول بخوری تخت بالایی نخواب. پودر بچه برداشتی؟ دستمال مرطوب بردار. اسیتامینوفن بعضی پادگانا گیر میدن ولی اگه بتونی ببری خوبه. ویتامین ث جوشان همراهت باشه روزی یه دونه بخور سرما مرما نخوری. ساقه طلایی بگیر. نخ سوزن ببر. پوتینا رو ببر عوض کن، اونایی که میدن خیلی سفته. چند تا کیسه فریزر و کیسه زباله بردار به دردت میخوره. نمیخواد واکس ببری، خودشون میدن اونجا …» و یک جمله، پای ثابت همه دلداری‌ها و توصیه‌هاست: «روز اول خبری نیست. میرین لباس مباسا رو بهتون میدن، میگن برید اندازه کنید برگردید. این وسطا یکی دو روزی میاید مرخصی» و همه، از همان اول، قول رفتن و بازگشت زودهنگام را می‌دهند.همه می‌روند، نه برای اینکه دوست دارند. یکی می‌خواهد برود خارج، آن یکی شرط ازدواجش است، این یکی به شغل خوبی فکر می‌کند، دیگری با خودش شرط بسته که برود … . خوب می‌دانند که وقتی بروند، بهترین دستپخت جهان برایشان می‌شود دستپخت مادرشان، بهترین رختخواب دنیا برایشان می‌شود بالش و تشک خودشان و حتی بهترین دستشویی جهان برایشان می‌شود دستشویی خانه‌شان.اما باید بروند. پای اتوبوس، زیر حجمی از دود و صدا و بغض و چشم‌هایی که می‌دزدند تا مبادا بشنوند «مرد که گریه نمیکنه»، سریع خداحافظی می‌کنند. بیخود عجله دارند. انگار اگر زودتر برسند، سربازی‌شان زودتر تمام می‌شود. از خیلی چیزها دل می‌کنند؛ از «مادر بیا غذاتو بخور»، «پسرم سر راه 2 تا نون بگیر»، «چقدر بداخلاق شدی امروز» و …حالا وقت حرکت است. می‌روند که مرد شوند. دل توی دل مادر و پدر و نامزد نیست تا وقتی که بروند و برسند و زنگ بزنند و بگویند سالم رسیدیم و لباس‌ها را گرفتیم و برمی‌گردیم.اما امان از شب که همیشه اشتهای زیادی دارد. چه در بالش خودت غرق خواب باشی و چه سرت را مثل آن سرباز، زیر پرده چرک‌گرفته اتوبوس به شیشه تکیه داده باشی و خواب به چشمت نیاید بابت همه تصویرهایی که از مقصد این سفر برای خودت ساخته‌ای. شب که بیاید، همه چیز را می‌بلعد.پلک‌ها کم‌کم سنگین می‌شوند، حتی پلک‌های اتوبوس و همه می‌خوابند. دیگر هر چه می‌روند، نمی‌رسند که ببینند واقعا خبری نیست. نمی‌رسند که لباس‌ها را بگیرند و برگردند. نمی‌رسند که تلفن بزنند بگویند «الو مادر، رسیدم، حالم خوب است …»

برای سربازهایی که نرسیدند!

«آره بابا خوب کردی کچل نکردی، خبری نیست که. امروز میریم لباس مباسا رو میگیریم میایم». دارد اینها را به دوستش می‌گوید. «نذار تو رو قرآن، اولا ماه رمضونه نمیذارن چیزی بخوریم، دوما خبری نیست که. امروز میریم لباس مباسا رو میگیریم میایم». دارد اینها را به مادرش می‌گوید. «نمیخوام، زیاده. گفتن پول نقد نذارید جیبتون زیاد. به اندازه‌ای که تو راه یه چیزی بخرم واسه خوردن بسه. بعدشم خبری نیست که. امروز میریم لباس مباسا رو میگیریم میایم». دارد اینها را به پدرش می‌گوید. «الان این قیافه چیه؟ می‌خوای اصلا نَرَم؟ خب هر چی نَرَم که زندگی خودمون عقب میفته. زشته به خدا گریه میکنی. تازه خبری نیست که. امروز میریم لباس مباسا رو میگیریم میایم». دارد اینها را به نامزدش می‌گوید. «برنگردم ببینم اتاق و زندگیمو صاحاب شدی. البته زیادم خوشحال نباش. خبری نیست. میریم لباس مباسا رو میگیریم میایم». دارد اینها را به خواهرش می‌گوید، شاید هم به برادرش …لیسانسه‌ها اول ماه‌های زوج می‌روند. استرس دارند. هر چه قدر آب می‌خورند باز هم گلویشان خشک است. نمی‌خواهند به روی خودشان بیاورند که چقدر از اینکه نمی‌دانند قرار است وارد چه محیطی بشوند، نگرانند. تا برگه سفید را می‌گیرند و می‌بینند نوشته «محل آموزش: پادگان فلان»، سریع می‌خزند توی گوگل و پادگان فلان را سرچ می‌کنند. وبلاگ پشت وبلاگ و خاطره پشت خاطره پیدا می‌کنند و با خواندنشان، تصویری از جایی که قرار است بروند در ذهن خود می‌سازند و این تصاویر، بدترین تصاویرند؛ چیزهایی که با واقعیت خیلی فاصله دارند.حالا نوبت به شنیدن حرف‌های خدمت‌نرفته‌ها و خدمت‌رفته‌ها می‌رسد: «ما نرفتیم هیچی هم نشد. نرو بابا فوقش چند سال دیگه میخری. برو، مرد میشی. کلاهتو بچرخونی تموم شده. به کسی رو ندیا. اگه عادت داری تو خواب وول بخوری تخت بالایی نخواب. پودر بچه برداشتی؟ دستمال مرطوب بردار. اسیتامینوفن بعضی پادگانا گیر میدن ولی اگه بتونی ببری خوبه. ویتامین ث جوشان همراهت باشه روزی یه دونه بخور سرما مرما نخوری. ساقه طلایی بگیر. نخ سوزن ببر. پوتینا رو ببر عوض کن، اونایی که میدن خیلی سفته. چند تا کیسه فریزر و کیسه زباله بردار به دردت میخوره. نمیخواد واکس ببری، خودشون میدن اونجا …» و یک جمله، پای ثابت همه دلداری‌ها و توصیه‌هاست: «روز اول خبری نیست. میرین لباس مباسا رو بهتون میدن، میگن برید اندازه کنید برگردید. این وسطا یکی دو روزی میاید مرخصی» و همه، از همان اول، قول رفتن و بازگشت زودهنگام را می‌دهند.همه می‌روند، نه برای اینکه دوست دارند. یکی می‌خواهد برود خارج، آن یکی شرط ازدواجش است، این یکی به شغل خوبی فکر می‌کند، دیگری با خودش شرط بسته که برود … . خوب می‌دانند که وقتی بروند، بهترین دستپخت جهان برایشان می‌شود دستپخت مادرشان، بهترین رختخواب دنیا برایشان می‌شود بالش و تشک خودشان و حتی بهترین دستشویی جهان برایشان می‌شود دستشویی خانه‌شان.اما باید بروند. پای اتوبوس، زیر حجمی از دود و صدا و بغض و چشم‌هایی که می‌دزدند تا مبادا بشنوند «مرد که گریه نمیکنه»، سریع خداحافظی می‌کنند. بیخود عجله دارند. انگار اگر زودتر برسند، سربازی‌شان زودتر تمام می‌شود. از خیلی چیزها دل می‌کنند؛ از «مادر بیا غذاتو بخور»، «پسرم سر راه 2 تا نون بگیر»، «چقدر بداخلاق شدی امروز» و …حالا وقت حرکت است. می‌روند که مرد شوند. دل توی دل مادر و پدر و نامزد نیست تا وقتی که بروند و برسند و زنگ بزنند و بگویند سالم رسیدیم و لباس‌ها را گرفتیم و برمی‌گردیم.اما امان از شب که همیشه اشتهای زیادی دارد. چه در بالش خودت غرق خواب باشی و چه سرت را مثل آن سرباز، زیر پرده چرک‌گرفته اتوبوس به شیشه تکیه داده باشی و خواب به چشمت نیاید بابت همه تصویرهایی که از مقصد این سفر برای خودت ساخته‌ای. شب که بیاید، همه چیز را می‌بلعد.پلک‌ها کم‌کم سنگین می‌شوند، حتی پلک‌های اتوبوس و همه می‌خوابند. دیگر هر چه می‌روند، نمی‌رسند که ببینند واقعا خبری نیست. نمی‌رسند که لباس‌ها را بگیرند و برگردند. نمی‌رسند که تلفن بزنند بگویند «الو مادر، رسیدم، حالم خوب است …»

برای سربازهایی که نرسیدند!

قرآن

دخیا: انتقادات به من انگیزه می‌دهد

دخیا: انتقادات به من انگیزه می‌دهد
داوید دخیا، دروازه بان تیم ملی اسپانیا از منتقدینش تشکر کرد و گفت که آنها انگیزه زیادی در او برای موفقیت ایجاد می‌کنند.

دخیا: انتقادات به من انگیزه می‌دهد

داوید دخیا، دروازه بان تیم ملی اسپانیا از منتقدینش تشکر کرد و گفت که آنها انگیزه زیادی در او برای موفقیت ایجاد می‌کنند.
دخیا: انتقادات به من انگیزه می‌دهد

خبرهای داغ

تاثیر کاهش نرخ سود بانکی بر بازارها

تاثیر کاهش نرخ سود بانکی بر بازارها
صدای پای کاهش نرخ سود بانکی روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شود. پس از آنکه بانک پاسارگاد و پارسیان اقدام به کاهش نرخ سود خود کردند، روز گذشته همه بانک‌های کشور اقدام به کاهش نرخ سود بانکی به 15 درصد کردند.

تاثیر کاهش نرخ سود بانکی بر بازارها

صدای پای کاهش نرخ سود بانکی روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شود. پس از آنکه بانک پاسارگاد و پارسیان اقدام به کاهش نرخ سود خود کردند، روز گذشته همه بانک‌های کشور اقدام به کاهش نرخ سود بانکی به 15 درصد کردند.
تاثیر کاهش نرخ سود بانکی بر بازارها

آلرژی و تغذیه

رمضانی به دنبال رضایت نامه از استقلال

رمضانی به دنبال رضایت نامه از استقلال
هافبک فصل گذشته استقلال برای پیوستن به تراکتورسازی به دنبال گرفتن رضایت نامه از باشگاه سابقش است.

رمضانی به دنبال رضایت نامه از استقلال

هافبک فصل گذشته استقلال برای پیوستن به تراکتورسازی به دنبال گرفتن رضایت نامه از باشگاه سابقش است.
رمضانی به دنبال رضایت نامه از استقلال

باشگاه خبری ورزشی

خودروی معیوب تحویل مشتریان ندهید!

خودروی معیوب تحویل مشتریان ندهید!

دغدغه خریداران خودرو در ایران دقیقا از زمان تصمیم به خرید آغاز می‌شود. اینکه چه خودرویی با چه قیمتی خریداری کنند؛ آیا خودرو در زمان وعده داده شده تحویل خواهد شد و از همه مهمتر اینکه آیا خودروی صفرکیلومتر خریداری شده سالم است یا اینکه بلافاصله پس از تحویل، نیاز به مراجعه به تعمیرگاه دارد؟!در این زمینه عملکرد خودروسازان بزرگ داخلی نشان داده که قبل از تحویل گرفتن خودروی نو و تست آن، اطمینانی از صحت عملکرد خودرو وجود ندارد؛ شاهد این مدعا نیز شهروندانی هستند که بلافاصله پس از تحویل گرفتن خودروی صفرکیلومتر خود، برای حل عیوب خودرو مجبور به مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان شده‌اند. در این زمینه در نظرسنجی‌ای نیز که پیش از این شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از نیازها و خواسته‌های مشتریان ایرانی از فرایند فروش خودروهای داخلی انجام داده بود، پاسخ‌دهندگان “سلامت” خودروی صفرکیلومتر خریداری شده را به عنوان یکی از دغدغه‌ها و خواسته‌های اساسی خود از خودروسازان داخلی مطرح کرده بودند.براساس این نظرسنجی، سالم بودن و صحت خودروهای صفرکیلومتر تولید داخل یکی از مهمترین دغدغه‌های مصرف‌کنندگان ایرانی در زمان خرید خودروهای نو است. این وضعیت در تدوین اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو مورد توجه قرار گرفته است؛ به‌گونه‌ای که طبق این قانون خودروسازان از تحویل خودروی معیوب به مشتریان منع شده‌اند.در این زمینه در ماده ۹ این قانون تاکید شده است: “عرضه‌کننده خودرو موظف است در زمان تحویل، خودروی درخواستی مصرف‌کننده را در حضور وی کنترل کرده و پس از اطمینان از عدم وجود عیب، خودرو را تحویل دهد”. در تبصره یک ماده ۹ این قانون نیز تصریح شده است: “عرضه‌کننده خودرو موظف است در صورت وجود عیب احتمالی در خودرو، عیب مربوطه را مطابق زمان استاندارد تعمیراتی مربوطه حل کند، مشروط به آنکه حل عیب موجب کاهش ارزش قیمت خودرو نشود. در غیر این صورت عرضه‌کننده موظف است نسبت به تعویض خودرو با اخذ رضایت کتبی مصرف‌کننده، اقدام کند”.اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو چندی پیش از سوی معاون اول رییس‌جمهوری به وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکتهای تولید و واردکننده خودرو ابلاغ و اجرای آن آغاز شد.

خودروی معیوب تحویل مشتریان ندهید!

دغدغه خریداران خودرو در ایران دقیقا از زمان تصمیم به خرید آغاز می‌شود. اینکه چه خودرویی با چه قیمتی خریداری کنند؛ آیا خودرو در زمان وعده داده شده تحویل خواهد شد و از همه مهمتر اینکه آیا خودروی صفرکیلومتر خریداری شده سالم است یا اینکه بلافاصله پس از تحویل، نیاز به مراجعه به تعمیرگاه دارد؟!در این زمینه عملکرد خودروسازان بزرگ داخلی نشان داده که قبل از تحویل گرفتن خودروی نو و تست آن، اطمینانی از صحت عملکرد خودرو وجود ندارد؛ شاهد این مدعا نیز شهروندانی هستند که بلافاصله پس از تحویل گرفتن خودروی صفرکیلومتر خود، برای حل عیوب خودرو مجبور به مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان شده‌اند. در این زمینه در نظرسنجی‌ای نیز که پیش از این شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از نیازها و خواسته‌های مشتریان ایرانی از فرایند فروش خودروهای داخلی انجام داده بود، پاسخ‌دهندگان “سلامت” خودروی صفرکیلومتر خریداری شده را به عنوان یکی از دغدغه‌ها و خواسته‌های اساسی خود از خودروسازان داخلی مطرح کرده بودند.براساس این نظرسنجی، سالم بودن و صحت خودروهای صفرکیلومتر تولید داخل یکی از مهمترین دغدغه‌های مصرف‌کنندگان ایرانی در زمان خرید خودروهای نو است. این وضعیت در تدوین اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو مورد توجه قرار گرفته است؛ به‌گونه‌ای که طبق این قانون خودروسازان از تحویل خودروی معیوب به مشتریان منع شده‌اند.در این زمینه در ماده ۹ این قانون تاکید شده است: “عرضه‌کننده خودرو موظف است در زمان تحویل، خودروی درخواستی مصرف‌کننده را در حضور وی کنترل کرده و پس از اطمینان از عدم وجود عیب، خودرو را تحویل دهد”. در تبصره یک ماده ۹ این قانون نیز تصریح شده است: “عرضه‌کننده خودرو موظف است در صورت وجود عیب احتمالی در خودرو، عیب مربوطه را مطابق زمان استاندارد تعمیراتی مربوطه حل کند، مشروط به آنکه حل عیب موجب کاهش ارزش قیمت خودرو نشود. در غیر این صورت عرضه‌کننده موظف است نسبت به تعویض خودرو با اخذ رضایت کتبی مصرف‌کننده، اقدام کند”.اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو چندی پیش از سوی معاون اول رییس‌جمهوری به وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکتهای تولید و واردکننده خودرو ابلاغ و اجرای آن آغاز شد.

خودروی معیوب تحویل مشتریان ندهید!

دانلود سریال و آهنگ

لاوتزی فینال کوپا آمه‌ریکا را از دست داد

لاوتزی فینال کوپا آمه‌ریکا را از دست داد
ازکیل لاوتزی، هافبک تیم ملی آرژانتین، ادامه کوپا آمه‌ریکا را به دلیل مصدومیت از ناحیه آرنج از دست داد.

لاوتزی فینال کوپا آمه‌ریکا را از دست داد

ازکیل لاوتزی، هافبک تیم ملی آرژانتین، ادامه کوپا آمه‌ریکا را به دلیل مصدومیت از ناحیه آرنج از دست داد.
لاوتزی فینال کوپا آمه‌ریکا را از دست داد

گوشی موبایل

از آخرین شانس‌مان استفاده کردیم

از آخرین شانس‌مان استفاده کردیم

ترکیه در سومین دیدار خود در یورو موفق شد با 2 گل جمهوری چک را شکست دهد و این تیم را از رقابت ها کنار بزند. فاتح تریم بعد از برد تیمش برابر چک در نشست خبری خود گفت: امروز آخرین شانس ما در رقابت ها بود که از آن استفاده کردیم. برد در این بازی کافی نبود. باید با دو گل بازی را به سود خود به پایان می‌رساندیم. خوشبختانه همه چیز آنطور که می خواستیم پیش رفت. به دنبال این بودیم که یک گل زودهنگام به ثمر برسانیم که موفق به این کار شدیم. در نیمه دوم نیز به گل دوم هم رسیدیم و به برد ارزشمندی دست یافتیم. از نتیجه کسب شده خوشحال هستیم و امیدواریم با این نمایش در مرحله بعد رقابت ها حاضر باشیم. تریم در پایان گفت: به تمام بازیکنانم تبریک می گویم. دست همه آنها را می فشارم. امشب همه تیم ملی ترکیه واقعی را دیدند. در دو بازی اول تجربه کافی نداشتیم در نهایت در بازی سوم کیفیت خودمان را به خوبی نشان دادیم.

از آخرین شانس‌مان استفاده کردیم

ترکیه در سومین دیدار خود در یورو موفق شد با 2 گل جمهوری چک را شکست دهد و این تیم را از رقابت ها کنار بزند. فاتح تریم بعد از برد تیمش برابر چک در نشست خبری خود گفت: امروز آخرین شانس ما در رقابت ها بود که از آن استفاده کردیم. برد در این بازی کافی نبود. باید با دو گل بازی را به سود خود به پایان می‌رساندیم. خوشبختانه همه چیز آنطور که می خواستیم پیش رفت. به دنبال این بودیم که یک گل زودهنگام به ثمر برسانیم که موفق به این کار شدیم. در نیمه دوم نیز به گل دوم هم رسیدیم و به برد ارزشمندی دست یافتیم. از نتیجه کسب شده خوشحال هستیم و امیدواریم با این نمایش در مرحله بعد رقابت ها حاضر باشیم. تریم در پایان گفت: به تمام بازیکنانم تبریک می گویم. دست همه آنها را می فشارم. امشب همه تیم ملی ترکیه واقعی را دیدند. در دو بازی اول تجربه کافی نداشتیم در نهایت در بازی سوم کیفیت خودمان را به خوبی نشان دادیم.

از آخرین شانس‌مان استفاده کردیم

خبر جدید

رابی کین: برای تشویق ایرلند به یورو نیامده ام

رابی کین: برای تشویق ایرلند به یورو نیامده ام
مهاجم با تجربه ایرلند جنوبی به طور غیر مستقیم به انتقاد از نیمکت نشینی اش در رقابت های یورو 2016 پرداخت.

رابی کین: برای تشویق ایرلند به یورو نیامده ام

مهاجم با تجربه ایرلند جنوبی به طور غیر مستقیم به انتقاد از نیمکت نشینی اش در رقابت های یورو 2016 پرداخت.
رابی کین: برای تشویق ایرلند به یورو نیامده ام