دفاع نایب رئیس بایرن از خرید هوملس

دفاع نایب رئیس بایرن از خرید هوملس
نایب رئیس بایرن مونیخ بار دیگر به دفاع از خرید جنجالی تیمش از دورتموند پرداخت.

دفاع نایب رئیس بایرن از خرید هوملس

نایب رئیس بایرن مونیخ بار دیگر به دفاع از خرید جنجالی تیمش از دورتموند پرداخت.
دفاع نایب رئیس بایرن از خرید هوملس

موزیک سرا

يك تقاضاي صنفي با كنايه سياسي

يك تقاضاي صنفي با كنايه سياسي

جناب آقای دکترربیعیوزیر محترم کار، تعاون و رفاه اجتماعیشاید اصلا َ عجیب نباشد اینکه ما ایرانیان مسلمان شیعه ولایتمدار هیچگاه از تجارب خود و گذشتگان عبرت نمی‌گیریم. رؤسای‌جمهور سابق، نخست‌وزیر هشت سال جنگ و…… همه آنها مغضوب و خائن و فاسد قلمداد می‌شوند. هاشمی را بنگرید! همان ستون انقلاب، نور چشم امام ( ره ) همان مظهر زنده بودن انقلاب، اکنون چه جایگاهی دارد؟ هرچند در تمام وقایع گذشته سهیم است ولی بالاخره تصمیم گرفت با مردم باشد و مردم‌دار بماند. پس عقل ایجاب می‌کند که با مردم باشیم. غم‌خوار و همراه مردم باشیم. دروغ و دغل و ریاکاری از هیچکس پذیرفته نیست چون عاقبتش رسوائیست. همه اهل نماز، روزه و روضه و مسجد و منبریم ولی الی‌ماشاالله از پرونده‌های فساد و ارتشاء و اختلاس. چون دیگر اعتقاداتمان واقعی نیست. چون قباحت همه چیز ریخته شد!جناب دکترتعدادی از همکاران من پس از سالها رنج و مشقت و کارکردن در سرما و گرمای مزارع نیشکر قصد بازنشستگی دارند. شما بخوبی می‌دانید که مجبور کردن کارگر به کار اضافی جرم است کارگری که دارای شرایط بازنشستگی درمشاغل سخت و زیان آور باشد را نمی توان به بهانه‌های واهی مجبور به ادامه کارنمود ولی متاسفانه مسئولین سازمان تامین اجتماعی شوشتر به بهانه مطالبات چند ده میلیاردی سالهای بسیار دور، از انجام اقدامات بازنشستگی همکاران امتناع می‌نمایند. به همین دلیل هر روز ما شاهد تجمع دهها نفری همکاران بیمار و مستاصل خود در سایت اداری شرکت و ساختمان سازمان تامین اجتماعی هستیم. جناب آقای دکتر، همانگونه که استحضار دارید طبق قانون مطالبات سازمان متبوع شما و همچنین بدهکاری‌های شرکت کارون هیچ ربطی به کارگران ندارد. قانون از طرق مختلف می‌تواند مطالبات شما را اخذ نماید پس لطفا ً به کارگران بدبخت ظلم نکنید. دربین این افراد تعدادی جانباز بجای مانده از سالهای جنگ و بیمار سخت وجود دارد. آنها مثل ما حریص و طماع نیستند می‌خواهند این دو روزه عمر را در کنار خانواده به رتق وفتق مشکلات بپردازند. مدیریت شرکت کارون حاضر است بدون هیچ عذر و بهانه ای مبلغ 4% مشاغل سخت و زیان آور را پرداخت نماید ولی متاسفانه مسئولین تامین اجتماعی برای تصفیه حسابهای سالهای دوران نکبت گذشته بهانه جویی می‌کنند. البته معتقدیم این موضوع فساد آور نیم عرش درآمد متعلقه به مدیران نیز می‌تواند در این بی قانونی و ظلم دخیل باشد. جناب آقای دکتر ربیعی، شما انسان شریف و شجاعی هستید. لطفا ً دستور فرمایید اقدامات بازنشستگی کارگران دراسرع وقت بدون هیچ عذر و بهانه ای انجام گیرد. چه بسا بازنشستگی همکاران باعث استخدام و بکارگیری تعدادی از جوانان جویای کار گردد. هر چند که ما تا سال 1380 حدود 14000 کارگر ثابت داشتیم ولی الان تقریبا 4000 نفر در این شرکت مشغول بکار می‌باشند. عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنیم. عبدالمجید صالحی

يك تقاضاي صنفي با كنايه سياسي

جناب آقای دکترربیعیوزیر محترم کار، تعاون و رفاه اجتماعیشاید اصلا َ عجیب نباشد اینکه ما ایرانیان مسلمان شیعه ولایتمدار هیچگاه از تجارب خود و گذشتگان عبرت نمی‌گیریم. رؤسای‌جمهور سابق، نخست‌وزیر هشت سال جنگ و…… همه آنها مغضوب و خائن و فاسد قلمداد می‌شوند. هاشمی را بنگرید! همان ستون انقلاب، نور چشم امام ( ره ) همان مظهر زنده بودن انقلاب، اکنون چه جایگاهی دارد؟ هرچند در تمام وقایع گذشته سهیم است ولی بالاخره تصمیم گرفت با مردم باشد و مردم‌دار بماند. پس عقل ایجاب می‌کند که با مردم باشیم. غم‌خوار و همراه مردم باشیم. دروغ و دغل و ریاکاری از هیچکس پذیرفته نیست چون عاقبتش رسوائیست. همه اهل نماز، روزه و روضه و مسجد و منبریم ولی الی‌ماشاالله از پرونده‌های فساد و ارتشاء و اختلاس. چون دیگر اعتقاداتمان واقعی نیست. چون قباحت همه چیز ریخته شد!جناب دکترتعدادی از همکاران من پس از سالها رنج و مشقت و کارکردن در سرما و گرمای مزارع نیشکر قصد بازنشستگی دارند. شما بخوبی می‌دانید که مجبور کردن کارگر به کار اضافی جرم است کارگری که دارای شرایط بازنشستگی درمشاغل سخت و زیان آور باشد را نمی توان به بهانه‌های واهی مجبور به ادامه کارنمود ولی متاسفانه مسئولین سازمان تامین اجتماعی شوشتر به بهانه مطالبات چند ده میلیاردی سالهای بسیار دور، از انجام اقدامات بازنشستگی همکاران امتناع می‌نمایند. به همین دلیل هر روز ما شاهد تجمع دهها نفری همکاران بیمار و مستاصل خود در سایت اداری شرکت و ساختمان سازمان تامین اجتماعی هستیم. جناب آقای دکتر، همانگونه که استحضار دارید طبق قانون مطالبات سازمان متبوع شما و همچنین بدهکاری‌های شرکت کارون هیچ ربطی به کارگران ندارد. قانون از طرق مختلف می‌تواند مطالبات شما را اخذ نماید پس لطفا ً به کارگران بدبخت ظلم نکنید. دربین این افراد تعدادی جانباز بجای مانده از سالهای جنگ و بیمار سخت وجود دارد. آنها مثل ما حریص و طماع نیستند می‌خواهند این دو روزه عمر را در کنار خانواده به رتق وفتق مشکلات بپردازند. مدیریت شرکت کارون حاضر است بدون هیچ عذر و بهانه ای مبلغ 4% مشاغل سخت و زیان آور را پرداخت نماید ولی متاسفانه مسئولین تامین اجتماعی برای تصفیه حسابهای سالهای دوران نکبت گذشته بهانه جویی می‌کنند. البته معتقدیم این موضوع فساد آور نیم عرش درآمد متعلقه به مدیران نیز می‌تواند در این بی قانونی و ظلم دخیل باشد. جناب آقای دکتر ربیعی، شما انسان شریف و شجاعی هستید. لطفا ً دستور فرمایید اقدامات بازنشستگی کارگران دراسرع وقت بدون هیچ عذر و بهانه ای انجام گیرد. چه بسا بازنشستگی همکاران باعث استخدام و بکارگیری تعدادی از جوانان جویای کار گردد. هر چند که ما تا سال 1380 حدود 14000 کارگر ثابت داشتیم ولی الان تقریبا 4000 نفر در این شرکت مشغول بکار می‌باشند. عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنیم. عبدالمجید صالحی

يك تقاضاي صنفي با كنايه سياسي

سپهر نیوز

در مصاحبه با ESPN/ آرزوی رویایی و دشوار پل پوگبا

در مصاحبه با ESPN/ آرزوی رویایی و دشوار پل پوگبا
پل پوگبا ستاره یوونتوس و تیم ملی فرانسه در گفت و گویی با سایت ESPN گفته می‌خواهد با ترکیب کردن ویژگیهای بهترین های تاریخ فوتبال، تبدیل به یک بازیکن کامل شود

در مصاحبه با ESPN/ آرزوی رویایی و دشوار پل پوگبا

پل پوگبا ستاره یوونتوس و تیم ملی فرانسه در گفت و گویی با سایت ESPN گفته می‌خواهد با ترکیب کردن ویژگیهای بهترین های تاریخ فوتبال، تبدیل به یک بازیکن کامل شود
در مصاحبه با ESPN/ آرزوی رویایی و دشوار پل پوگبا

میهن دانلود

زمان امضای قرارداد سایپا با «سیتروئن»

زمان امضای قرارداد سایپا با «سیتروئن»
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مورد همکاری با شرکت خودروسازی سیتروئن گفت: قرارداد همکاری با سیتروئن خردادماه امسال امضاء می شود؛ همچنین سایت سایپاکاشان بعنوان محل اجرای همکاری دو شرکت نهایی شده است.

زمان امضای قرارداد سایپا با «سیتروئن»

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مورد همکاری با شرکت خودروسازی سیتروئن گفت: قرارداد همکاری با سیتروئن خردادماه امسال امضاء می شود؛ همچنین سایت سایپاکاشان بعنوان محل اجرای همکاری دو شرکت نهایی شده است.
زمان امضای قرارداد سایپا با «سیتروئن»

آهنگ جدید

تصاویر هوایی از تاثیر ما بر طبیعت

تصاویر هوایی از تاثیر ما بر طبیعت

تصاویر هوایی از تاثیر ما بر طبیعت

تصاویر هوایی از تاثیر ما بر طبیعت

فروش بک لینک

car

پله: مسی شاهزاده است و من پادشاه

پله: مسی شاهزاده است و من پادشاه

لیونل مسی بار دیگر همراه با بارسلونا به قهرمانی در لالیگا رسید تا یک قهرمانی دیگر را به کارنامه خود اضافه کند. مسی در 10 سال گذشته توانسته خود را به خوبی نشان دهد. همین باعث شده پله به تمجید از این بازیکن پردازد. اسطوره برزیلی درباره این بازیکن گفت:‌ لقب من در طول بازی کردنم پادشاه بود. اگر من پادشاه هستم، مسی را باید شاهزاده نامید. نمی توانم او را پادشاه بنامم چرا که تنها یک پادشاه وجود دارد و آن هم من هستم. درباره مقایسه زمان بازی من و مسی باید بگویم از دوره زمانی که در آن فوتبال بازی کردم خوشحالم. حتی با وجود اینکه فوتبال اکنون آسان‌تر شده و شرایط بهتری دارد ولی خوشحالم که در زمان خودم بازی کردم.   پله ادامه داد: از نظر من آلفردو دی استفانو کامل ترین بازیکن آرژانتینی تاریخ بود. او به مراتب بازیکن کامل و بزرگتری بود. من دی استفانو را از مارادونا و مسی، بازیکن بزرگتری برای آرژانتین می‌دانم. آن زمان که دی‌استفانو فوتبال بازی می‌کرد مثل اکنون ویدئوهای زیادی از بازیکنان پخش نمی‌شد و به همین خاطر فیلم کمی از این بازیکنان در دسترس است و شاید اگر آنها نیز شرایط بازیکنان فعلی را داشتند آن وقت همه می‌توانستند بزرگی این بازیکنان را بیشتر بفهمند.

پله: مسی شاهزاده است و من پادشاه

لیونل مسی بار دیگر همراه با بارسلونا به قهرمانی در لالیگا رسید تا یک قهرمانی دیگر را به کارنامه خود اضافه کند. مسی در 10 سال گذشته توانسته خود را به خوبی نشان دهد. همین باعث شده پله به تمجید از این بازیکن پردازد. اسطوره برزیلی درباره این بازیکن گفت:‌ لقب من در طول بازی کردنم پادشاه بود. اگر من پادشاه هستم، مسی را باید شاهزاده نامید. نمی توانم او را پادشاه بنامم چرا که تنها یک پادشاه وجود دارد و آن هم من هستم. درباره مقایسه زمان بازی من و مسی باید بگویم از دوره زمانی که در آن فوتبال بازی کردم خوشحالم. حتی با وجود اینکه فوتبال اکنون آسان‌تر شده و شرایط بهتری دارد ولی خوشحالم که در زمان خودم بازی کردم.   پله ادامه داد: از نظر من آلفردو دی استفانو کامل ترین بازیکن آرژانتینی تاریخ بود. او به مراتب بازیکن کامل و بزرگتری بود. من دی استفانو را از مارادونا و مسی، بازیکن بزرگتری برای آرژانتین می‌دانم. آن زمان که دی‌استفانو فوتبال بازی می‌کرد مثل اکنون ویدئوهای زیادی از بازیکنان پخش نمی‌شد و به همین خاطر فیلم کمی از این بازیکنان در دسترس است و شاید اگر آنها نیز شرایط بازیکنان فعلی را داشتند آن وقت همه می‌توانستند بزرگی این بازیکنان را بیشتر بفهمند.

پله: مسی شاهزاده است و من پادشاه

خرید بک لینک

استخدام

یک سوم خانواده‌های ایرانی فرزند ندارند

یک سوم خانواده‌های ایرانی فرزند ندارند

خلیل علی‌محمدزاده در سومین هم‌اندیشی ملی چشم‌انداز جمعیتی ایران گفت: در سال 68 نرخ باروری 6.4 فرزند بود و قرار بود تا سال 90 به 4 فرزند کاهش یابد. درصد رشد جمعیت بدون محاسبه مهاجران 3.2 بود که باید به 2.3 می‌رسید. وی ادامه داد: میزان سزارین در آن سالها 14 درصد بود که پس از اجرای برنامه تنظیم خانواده میزان سقط جنین به کمتر از 70 هزار در تعداد بارداری ها رسید.وی گفت: مرگ مادران باردار 120 در 100 تولد بود اما اکنون به 20 در هر 100 هزار تولد رسیده و شاخص 1.68 مرگ نوزاد در هر 1000 تولد زنده بهبود یافته است. رئیس کمیته بهداشت شورای فرهنگی و اجتماعی زنان گفت: آمار زایمان طبیعی رو به انقراض بود و 56 درصد زایمان‌ها با سزارین انجام می‌شد و سقط جنین عمدی اکنون بیش از 5 برابر افزایش یافته است.علی‌محمدزاده افزود: افزایش سزارین و سقط جنین در کنار سیاست‌های کنترل جمعیت منجر به کاهش نرخ باروری کل شد. وی گفت: پیشگیری از سقط عمد مهم است چون بسیار پر عارضه بوده و توسط افراد غیر حرفه‌ای انجام می‌شود این در حالی است که جراحی‌های پیشگیری از بارداری در زنان و مردان قبل از سیاست‌های جمعیتی هرسال یک درصد و 3 درصد ثبت می‌شد اما اکنون در بخش خصوصی به راحتی انجام می‌شود. رئیس کمیته بهداشت شورای فرهنگی و اجتماعی زنان با اشاره به اینکه 12 میلیون جوان در سن ازدواج قرار دارند، گفت: یک سوم خانواده‌ها فاقد فرزند یا دارای یک فرزند هستند، جمعیت جوان هم 23.4 درصد است اما وارد فاز اول سالمندی شده‌ایم و در 30 سال آینده جمعیت سالمندی بیش از 20 درصد کل جمعیت می‌شود.وی تاکید کرد: دچار پیری زودرس می‌شویم و آمار ناباروری 20 درصد شده است. از طرفی وزارت بهداشت ترویج زایمان طبیعی را اجرا و تا 5 درصد پیشرفت داشته است اما متاسفانه سزارین همچنان در بخش خصوصی روال قبل را دارد. وی در پایان گفت: سالانه 5 تا 6 هزار سقط جنین در کشور ثبت می‌شود اما ده‌ها هزار مورد به صورت ثبت نشده انجام می‌شود و نظارتی هم روی آن نمی‌شود.

یک سوم خانواده‌های ایرانی فرزند ندارند

خلیل علی‌محمدزاده در سومین هم‌اندیشی ملی چشم‌انداز جمعیتی ایران گفت: در سال 68 نرخ باروری 6.4 فرزند بود و قرار بود تا سال 90 به 4 فرزند کاهش یابد. درصد رشد جمعیت بدون محاسبه مهاجران 3.2 بود که باید به 2.3 می‌رسید. وی ادامه داد: میزان سزارین در آن سالها 14 درصد بود که پس از اجرای برنامه تنظیم خانواده میزان سقط جنین به کمتر از 70 هزار در تعداد بارداری ها رسید.وی گفت: مرگ مادران باردار 120 در 100 تولد بود اما اکنون به 20 در هر 100 هزار تولد رسیده و شاخص 1.68 مرگ نوزاد در هر 1000 تولد زنده بهبود یافته است. رئیس کمیته بهداشت شورای فرهنگی و اجتماعی زنان گفت: آمار زایمان طبیعی رو به انقراض بود و 56 درصد زایمان‌ها با سزارین انجام می‌شد و سقط جنین عمدی اکنون بیش از 5 برابر افزایش یافته است.علی‌محمدزاده افزود: افزایش سزارین و سقط جنین در کنار سیاست‌های کنترل جمعیت منجر به کاهش نرخ باروری کل شد. وی گفت: پیشگیری از سقط عمد مهم است چون بسیار پر عارضه بوده و توسط افراد غیر حرفه‌ای انجام می‌شود این در حالی است که جراحی‌های پیشگیری از بارداری در زنان و مردان قبل از سیاست‌های جمعیتی هرسال یک درصد و 3 درصد ثبت می‌شد اما اکنون در بخش خصوصی به راحتی انجام می‌شود. رئیس کمیته بهداشت شورای فرهنگی و اجتماعی زنان با اشاره به اینکه 12 میلیون جوان در سن ازدواج قرار دارند، گفت: یک سوم خانواده‌ها فاقد فرزند یا دارای یک فرزند هستند، جمعیت جوان هم 23.4 درصد است اما وارد فاز اول سالمندی شده‌ایم و در 30 سال آینده جمعیت سالمندی بیش از 20 درصد کل جمعیت می‌شود.وی تاکید کرد: دچار پیری زودرس می‌شویم و آمار ناباروری 20 درصد شده است. از طرفی وزارت بهداشت ترویج زایمان طبیعی را اجرا و تا 5 درصد پیشرفت داشته است اما متاسفانه سزارین همچنان در بخش خصوصی روال قبل را دارد. وی در پایان گفت: سالانه 5 تا 6 هزار سقط جنین در کشور ثبت می‌شود اما ده‌ها هزار مورد به صورت ثبت نشده انجام می‌شود و نظارتی هم روی آن نمی‌شود.

یک سوم خانواده‌های ایرانی فرزند ندارند

بک لینک رنک 6

wolrd press news

اولتیماتوم وزارت بهداشت به پزشکان فاقدپروانه

اولتیماتوم وزارت بهداشت به پزشکان فاقدپروانه

دکتر محمد آقاجانی  درباره حضور پزشکان خارج از کشور در ایران و امکان انجام اقدامات درمانی در کشورمان از سوی آنها، گفت: ما از حضور اساتید، متخصصان و صاحب‌نظران در کشورمان و برای شرکت در کنگره‌ها و تبادلات علمی استقبال می‌کنیم. البته باید توجه کرد که اگر کسی برای ارائه سخنرانی یا شرکت در کنگره‌های علمی و بین‌المللی حضور یافت، این به معنی دادن مجوز کار و طبابت در ایران به او نیست. چرا که برای طبابت در ایران مقررات خاصی وجود دارد. وی درباره مقررات موجود جهت ارائه مجوز طبابت در کشور، ادامه داد: اولا باید مدارک علمی افراد مورد ارزیابی قرار گیرد و پس از انجام این ارزیابی فرد باید پروانه کار و طبابت در آن شهر را کسب کند. بنابراین بدون ارزیابی مدارک علمی و داشتن پروانه کار در آن شهر خاص، انجام کار طبابت خلاف مقررات است و این شامل همه افراد می‌شود.   آقاجانی تاکید کرد: حال اگر کسی بی‌توجه به این مسائل اقدام به طبابت کرده و این کار منجر به بروز خطای پزشکی و عارضه برای کسی شود، تبعات جدی‌تری برای فرد خاطی خواهد داشت. بر این اساس ما به همه همکاران‌مان در دانشگاه‌های علوم پزشکی و برگزارکنند‌گان کنگره‌ها و همایش‌های علمی و پزشکی، توصیه کرده‌ایم که برای حفظ حقوق مردم، رعایت مقررات وزارت بهداشت در این زمینه اجباری است.معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه این موضوع تنها در حد توصیه نیست، گفت: بنابراین اگر موردی خلاف این موضوع ثابت شود، مسلما وزارت بهداشت اقدامات قانونی خود را در این زمینه انجام می‌دهد. این موضوع، مساله‌ای است که ما از آن کوتاه نمی‌آییم و مجددا تاکید می‌کنم که فعالیت پزشکی در ایران حتما نیاز به دریافت مجوزهای قانونی دارد.   آقاجانی با بیان اینکه توصیه می‌کنم اساتیدی که وارد ایران می‌شوند، حتما به این قوانین توجه کنند، افزود: چرا که امر پزشکی و جراحی می‌تواند با عوارضی همراه باشد. حال اگر این عوارض منجر به شکایت بیماران شود و پزشک فاقد پروانه‌های لازم باشد، تبعات قانونی آن بسیار جدی خواهد بود.به گفته آقاجانی، ارایه مشورت درباره درمان بیماران و دادن نظرات مشورتی از سوی اساتید و پزشکانی که وارد ایران می‌شوند، منعی ندارد.   وی در زمینه ایجاد مراکز درمانی یا اقدام به جذب دانشجو در ایران از سوی اساتید و پزشکانی که خارج از کشور به ایران می‌آیند، گفت: ایجاد مراکز دانشگاهی در ایران و جذب دانشجو از داخل یا خارج از کشور، تابع ضوابط شورای گسترش دانشگاه علوم پزشکی و مقررات حوزه آموزشی وزارت بهداشت است. ایجاد مراکز درمانی نیز تابع قانون تاسیس موسسات پزشکی بوده که در کشور جاری است.معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه چه افراد ایرانی مقیم کشور یا خارج از کشور، در چارچوب این مقررات می‌توانند چنین فعالیت‌هایی را انجام دهند، اظهار کرد: البته ما از سرمایه ایرانیان مقیم خارج از کشور برای تاسیس مراکز درمانی، بویژه بیمارستان‌ها استقبال می‌کنیم.

اولتیماتوم وزارت بهداشت به پزشکان فاقدپروانه

دکتر محمد آقاجانی  درباره حضور پزشکان خارج از کشور در ایران و امکان انجام اقدامات درمانی در کشورمان از سوی آنها، گفت: ما از حضور اساتید، متخصصان و صاحب‌نظران در کشورمان و برای شرکت در کنگره‌ها و تبادلات علمی استقبال می‌کنیم. البته باید توجه کرد که اگر کسی برای ارائه سخنرانی یا شرکت در کنگره‌های علمی و بین‌المللی حضور یافت، این به معنی دادن مجوز کار و طبابت در ایران به او نیست. چرا که برای طبابت در ایران مقررات خاصی وجود دارد. وی درباره مقررات موجود جهت ارائه مجوز طبابت در کشور، ادامه داد: اولا باید مدارک علمی افراد مورد ارزیابی قرار گیرد و پس از انجام این ارزیابی فرد باید پروانه کار و طبابت در آن شهر را کسب کند. بنابراین بدون ارزیابی مدارک علمی و داشتن پروانه کار در آن شهر خاص، انجام کار طبابت خلاف مقررات است و این شامل همه افراد می‌شود.   آقاجانی تاکید کرد: حال اگر کسی بی‌توجه به این مسائل اقدام به طبابت کرده و این کار منجر به بروز خطای پزشکی و عارضه برای کسی شود، تبعات جدی‌تری برای فرد خاطی خواهد داشت. بر این اساس ما به همه همکاران‌مان در دانشگاه‌های علوم پزشکی و برگزارکنند‌گان کنگره‌ها و همایش‌های علمی و پزشکی، توصیه کرده‌ایم که برای حفظ حقوق مردم، رعایت مقررات وزارت بهداشت در این زمینه اجباری است.معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه این موضوع تنها در حد توصیه نیست، گفت: بنابراین اگر موردی خلاف این موضوع ثابت شود، مسلما وزارت بهداشت اقدامات قانونی خود را در این زمینه انجام می‌دهد. این موضوع، مساله‌ای است که ما از آن کوتاه نمی‌آییم و مجددا تاکید می‌کنم که فعالیت پزشکی در ایران حتما نیاز به دریافت مجوزهای قانونی دارد.   آقاجانی با بیان اینکه توصیه می‌کنم اساتیدی که وارد ایران می‌شوند، حتما به این قوانین توجه کنند، افزود: چرا که امر پزشکی و جراحی می‌تواند با عوارضی همراه باشد. حال اگر این عوارض منجر به شکایت بیماران شود و پزشک فاقد پروانه‌های لازم باشد، تبعات قانونی آن بسیار جدی خواهد بود.به گفته آقاجانی، ارایه مشورت درباره درمان بیماران و دادن نظرات مشورتی از سوی اساتید و پزشکانی که وارد ایران می‌شوند، منعی ندارد.   وی در زمینه ایجاد مراکز درمانی یا اقدام به جذب دانشجو در ایران از سوی اساتید و پزشکانی که خارج از کشور به ایران می‌آیند، گفت: ایجاد مراکز دانشگاهی در ایران و جذب دانشجو از داخل یا خارج از کشور، تابع ضوابط شورای گسترش دانشگاه علوم پزشکی و مقررات حوزه آموزشی وزارت بهداشت است. ایجاد مراکز درمانی نیز تابع قانون تاسیس موسسات پزشکی بوده که در کشور جاری است.معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه چه افراد ایرانی مقیم کشور یا خارج از کشور، در چارچوب این مقررات می‌توانند چنین فعالیت‌هایی را انجام دهند، اظهار کرد: البته ما از سرمایه ایرانیان مقیم خارج از کشور برای تاسیس مراکز درمانی، بویژه بیمارستان‌ها استقبال می‌کنیم.

اولتیماتوم وزارت بهداشت به پزشکان فاقدپروانه

خرید بک لینک

ganool review

نوری از مسیمیر جدا شد

نوری از مسیمیر جدا شد
کاپیتان سابق پرسپولیس از تیم فوتبال مسیمیر قطر جدا شد.

نوری از مسیمیر جدا شد

کاپیتان سابق پرسپولیس از تیم فوتبال مسیمیر قطر جدا شد.
نوری از مسیمیر جدا شد

بک لینک رنک 5

car

وضعیت قدرت خرید مردم بدتر شد

وضعیت قدرت خرید مردم بدتر شد
دولت تا این لحظه از سال نتوانسته رکود را از تولید جدا کند، ضمن اینکه تورم هم سایه سنگینش را بر سر کالاهای مصرفی پهن کرده است وکالاها بدون استقبال مشتریان، گران‌تر از قبل روانه بازار می‌شوند.

وضعیت قدرت خرید مردم بدتر شد

دولت تا این لحظه از سال نتوانسته رکود را از تولید جدا کند، ضمن اینکه تورم هم سایه سنگینش را بر سر کالاهای مصرفی پهن کرده است وکالاها بدون استقبال مشتریان، گران‌تر از قبل روانه بازار می‌شوند.
وضعیت قدرت خرید مردم بدتر شد

فروش بک لینک